Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 10:12:12 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/12973 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Rahniku küla, 5920021 
Rahniku-Tõlluste tee// Tõlluste küla, 21134 Püha-Sandla-Kangruselja tee// 
5920022 Iilaste külatee// 5920023 Tõlluste-Poka tee// Bussipeatuse// Haini// 
Kase// Kibuna// Koidu// Kuuse// Küüni// Mäe// Nurme// Pireti// Põlde// 
Saare// Tänava// Tõllu// Tõlluste komplektalajaam// Vainula (Passiivse 
elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine, Tõlluste küla, Saaremaa vald, 
Saare maakond. Projekti kood VT2129) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu 
rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27004971>  (menetlus nr: 
433764), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (ANDRES ABNA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister